Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Tazkirah Tok Guru buat UMNO!

Mursyidul Am Pas,tok Guru Nik Aziz terus membuat `serangan' yang berbisa ke atas team UMNO.Jika dalam bolasepak tok guru barangkali akan bermain di posisi striker yang sentiasa menggelabahkan kubu pertahanan lawan.Walaupun tok guru kelihatan sentiasa tenang dan relaks namun itulah yang membuatkan UMNO gusar kerana tidak tahu daripada arah manakah serangan akan dilakukan.

Kata tok guru UMNO kalau tak boleh berpijak di bumi nyata pergilah lari ke bukit.Hu..hu..kesian nya UMNO!Mereka selagi boleh ingin menyelewengkan fakta agar Pas dan PR ini sentiasa dilihat tidak betul oleh rakyat(politik lama mereka).Kepala rakyat kalau boleh biar disumbat padat dengan maklumat serong berkaitan pembangkang dan BN lah yang jadi hero nya!

BN mutakhir ini cuba menyembunyikan busuk dalam selimut mereka dengan mereka-reka buruk orang lain.(Itu yang tok guru marah tuh)Corak dan teknik politik mereka masih tidak berubah.Media diperkudakan,rakyat diperbodohkan!.

"UMNO tidak boleh hidup tanpa mencemari Islam dan demokrasi.." kata tok guru.Eh ye ke? Itu Islam hadhari yang di palu sebagai Islam yang maju dan membangun camne?Siap buat perkampungan lagi demi menunjukkan mereka juga mahu Islam.Musykil!


`serangan' tok guru ini bukanlah sebagai musuh yang perlu dihapuskan tapi sebagai tazkirah sesama insan!Untuk memperbetulkan golongan yang mereka fikir mereka betul.Tazkirah ni pulak datang dengan pelbagai cara.Kalau cara lunak merdu langsung tak dipedulikan maka sedikit sebanyak kena marah dan perli jugak.Mana tahu kalau dengan cara ini mereka mula melatah dan sedar.Si pendengar tazkirah begini tak layak memilih cara mana mereka nak dengar.!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP