Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Politeknik yang tak siap-siap!


Muadzam Shah-Politeknik yang telah sekian tahun pembinaannya masih belum juga siap hingga ke hari ini.Tinjauan terbaru penulis berdekatan tapak pembinaan mendapati kebanyakan bangunan yang telah dibuat masih belum siap sepenuhnya.Hanya pengawal keselamatan yang kelihatan bertugas menjaga tapak yang telah menelan jutaan ringgit ini.

Masalah ini dahulu pernah kami dedahkan selepas PRU yang lalu tapi kini keadaannya bertambah buruk apabila tapak projek ini sekarang lengang tanpa ada apa-apa aktiviti pembinaan.Tidak kelihatan pekerja-pekerja atau jentera yang bekerja.Barangkali jika projek ini berlaku di Selangor atau kelantan maka cepat-cepat media membuat pendedahan.









Persoalannya mengapakah projek ini terhenti begitu sahaja tanpa sempat disiapkan?Sejauh manakah wang rakyat yang dibelanjakan digunakan sebaik-baiknya tanpa ada pembaziran? Siapakah yang harus dipersalahkan apabila berlaku keadaan sebegini dan berapa banyakkah lagi wang rakyat perlu diperuntukkan bagi menyiapkan projek sebegini.?

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP