Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Selamat Hari Raya

Setelah sebulan ditarbiyyah di Madrasah Ramadhan kini tibalah ke penghujungnya , Syawal menjelma menjanjikan kebahagian kepada setiap muslimin dan muslimat. Cuma harus diingat dalam kesibukan kita mengisi Syawal dengan penuh kegembiraan jangan lah kita terlupa kepada mereka yang serba kekurangan...


Di kesempatan yang berbahagia ini wargakerja blog PemudaMuadzam ingin mengucapkan Selamat hari Raya Eidulfitri kepada ;

Seri Paduka Baginda Raja Yang DiPertuan Agong dan Permaisuri - Semoga Agama dan Negara bertambah makmur di bawah pimpinan Tuanku..



Dato' Presiden Pas dan Mursyidul Am Pas - Teruskanlah pimpinan yang kolektif terhadap jemaah moga Allah memberikan keberkatan dan kemenangan kepada perjuangan Islam!



Ahli dan Penyokong Pas - Teruskan istikamah dalam perjuangan dan leka dengan gerakerja Parti...kerja mesti diteruskan setiap masa dan gunakanlah peluang lebaran ini untuk terus mengajak manusia kepada kebaikan dan cegahlah kemungkaran!



Dato' Seri Najib dan Timbalan serta barisan kabinet seisi keluarga - Jadikanlah Al-Quran dan Sunnah Rasul s.a.w sebagai panduan dalam mengurus-tadbir negara. Moga-moga Allah sentiasa menetapkan hambaNya di atas jalan yang lurus!




Rakyat di Bagan Pinang - Kalian bakal menghadapi ujian yang besar sedikit masa lagi. Semoga Tarbiyyah Ramadhan memberikan kekuatan dan petunjuk Parti manakah yang bakal dipangkah dalam Pilihanraya kelin nanti.




Tahanan ISA - Bersabarlah semoga Allah memberi kekuatan kepada kalian dalam menempuhi ujian yang amat besar ini...dan berdoalah semoga diberikan kemenangan Islam agar dibebaskan jiwa dan raga kalian daripada kezaliman manusia.



Seterusnya kepada seluruh muslimin-muslimat di seluruh dunia...Selamat Hari Raya. P/s Bagi budak-budak jangan sesekali main mercun! Bahaya!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP