Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Sekampit Beras Sekilo Gula

Agihan Di Bukit Ibam

Hari ini sebelum berbuka sempat juga kami meneruskan satu lagi agenda yang ditakwimkan dalam diari Pas Kawasan dan Dewan-Dewan dibawahnya. Jam 6 petang Setiausaha Pas Kawasan Rompin Saudara Ramli Awang Ahmat bersama saudara Roslin Bakar AJK Pas Kawasan mengiringi Ketua Pas Cawangan Bukit Ibam Haji Pak Itam Dollah menyampaikan sedikit sumbangan berupa sekampit beras dan sekilo gula kepada sebahagian penduduk di Pekan Bukit Ibam.

Hampir 20 penerima yang dikenalpasti layak telah menerima sedikit sumbangan tanda prihatin Pas kawasan dan Cawangan ini. Menurut Saudara Ramli “ Pas amat berbesar hati dapat meringankan sedikit beban rakyat apatahlagi apabila rakyat terpaksa berdepan dengan kos sara hidup yang tinggi ekoran harga barangan keperluan harian yang mahal ditambah pula dengan kesan rantaian akibat kenaikan harga minyak baru-baru ini.”

Bagi Haji Pak Itam selaku Ketua Cawangan Pas di sini beliau terharu dengan sambutan masyarakat kampung yang memahami dan menghargai sumbangan Pas ini walaupun dalam keadaan yang tidak seberapa.

Pak Itam gigih mengagihkan sumbangan


Terima kasih laaa Haji yee!


Macam YB!...tu baru Ketua Cawangan jer!


Ramai lagi rakyat kami yang perlukan pembelaan!


Kalau bukan kita yang mengambil berat kehidupan mereka...siapa lagi?


Laporan jinbukitridan

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP