Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Lagi Program Sekampit Beras Sekilo Gula

Agihan di Kampung Alai , Kota Bahagia dan Dong.


Hari ini Pas Kawasan Rompin melebarkan lagi program sumbangan Sekampit Beras Sekilo Gula sempena Al-Maubarak ini. Kali ini lokasi yang dipilih adalah Perkampungan tradisional masyarakat Melayu dan Orang Asli da Kampung Alai , Kampung Dong dan Kota Bahagia.

Sumbangan ini ditaja oleh Lujnah Kebajikan Pas Kawasan dengan kerjasama ahli dan penyokong Pas di Kawasan Rompin ini. Setiusaha Pas Kawasan menggantikan YDP Pas Kawasan yang kini menghadiri program Ihya’ Ramadhan di Kuala Lumpur mengiringi Pengerusi Lujnah Kebajikan iaitu Puan Nor Azian Abdul Aziz berserta AJK Kawasan yang lain.

Rombongan ini disambut meriah oleh penduduk di setiap kampung ini seakan meraikan Ahli Yang Berhormat yang datang bertandang. Menurut Setiausaha Pas Kawasan saudara Ramli Awang Ahmat “Selain mengagihkan sumbangan kita juga sempat mendengar rintihan penduduk tempatan yang mengadu pelbagai masalah yang sepatutnya
diselesaikan oleh seorang YB! Antaranya termasuklah jalan yang rosak , harga barangan keperluan yang mahal termasuklah YB yang jarang turun padang dan mengambil-berat masalah rakyat. Sebagai Parti yang bakal memerintah jika diizinkan tuhan kelak kita mengambil-kira permasalahan ini sebagai keutamaan dan fokus dalam mendepani masalah rakyat.”



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP