Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Kami bersamamu , Mazlan Aliman.

Mendengar khabar penahanan Saudara Mazlan Aliman selaku Pengerusi Persatuan Anak-anak Peneroka Kebangsaan (Anak) benar-benar mengejutkan banyak pihak terutamanya mereka yang mengenalinya dan golongan peneroka.


Terkenal sebagai seorang yang benar-benar berkomitmen tinggi dalam menggalas tugasan yang di amanahkan oleh Pas Pusat terutamanya dalam membela nasib peneroka dan generasi kedua Felda. Sebut sahaja Mazlan Aliman, peneroka mana yang tidak mengenali kesungguhan perjuangan anak muda ini dalam cuba merubah nasib kebanyakan peneroka seluruh negara yang semakin tertekan dengan sistem pengurusan yang ada.

Beliau juga merupakan seorang anak kepada peneroka Felda justeru bukanlah asing kepadanya permasalahan dan rutin kehidupan seorang peneroka. Hidupnya kini barangkali banyak dihabiskan dihalaman rumah rakyat berbanding dengan rumahnya sendiri. Itulah komitmen terpuji yang telah ditunjukkan oleh beliau sehingga kini.

Justeru itulah kami di sini sentiasa mendoakan keselamatan dan kemudahan dalam apa jua urusan beliau. Semoga penahanan ini tidak membantutkan langkah perjuangan sebaliknya menjadi tarbiyyah kepada beliau yang mana dalam membela nasib rakyat tidak ada jalan pintas dan mudah melainkan terpaksa menempuh pelbagai ujian dan cemuhan dari pihak yang tidak senang hati dengan kebenaran!.

Teruskan perjuangan saudara kami Mazlan Aliman!!!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP