Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Terkini di Permatang Pasir

Jam 2.36 pagi 25 ogos – suasana di Permatang Pasir sunyi sepi . Hanya anggota keselamatan dan petugas kedua-dua parti yang kelihatan berjaga-jaga untuk sebarang kemungkinan menjelang pembuangan undi pagi esok.

Malam Pas menutup siri kempen ceramahnya dengan beberapa tokoh besar daripada PR antaranya Dato’ seri Nizar Jamaluddin , Dr Mujahid Yusof Rawa dan Speaker DUN Pulau Pinang di UPU Samagagah sementara dato’ seri Anwar Ibrahim dan beberapa figure lagi di Taman Permai Permatang Pasir.

Siri ceramah PR berakhir tepat jam 12 malam sementara di pihak UMNO tidak diketahui kerana siri ceramah mereka lebih banyak dihuni kerusi kosong berbanding tetamu yang hadir..( jika keadaan ini juga berterusan di tempat-tempat lain di negara kita alamat hayat umno semakin singkatlah jawabnya )

Mengikut perkiraan awal berdasarkan mood pengundi , PR tidak akan menghadapi masalah untuk mempertahankan DUN Permatang Pasir. Insyaallah…!


Petugas Pas menunjukkan kain rentang yang cuba memburuk-burukkan Pas dengan menggunakan lambang bulan


Penyanyi rock pun turut berkempen untuk pas


Unit Amal sentiasa mencuri tumpuan walau di mana berada




Para petugas di semua lokaliti sedang bersiap-sedia untuk mencegah sebarang aktiviti kempen atau provokasi daripada pihak yang tidak bertanggunjgawab yang boleh menghalang kelancaran pembuangan undi pada pagi esok!



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP