Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Lunas senjata terdesak siapa?

Ahli Dewan Undangan Negeri Lunas yang juga Exco Kerajaan Negeri Kedah, Mohammad Radzhi Salleh mengisytiharkan dirinya keluar parti PKR dan menjadi ADUN Bebas. Itu berita terkini dalam senario politik negara kita hari ini.


Awal-awal lagi kita tidak pelik dengan tindakannya menjadi ahli bebas itu kerana segalanya mungkin bagi seorang yang tidak ada prinsip perjuangan , tapi hairan bin ajaibnya tindakannya di saat BN menyenak menahan asakan PR di Permatang Pasir. Kita khuatir sedikit sebanyak konflik ini ada kaitannya dengan keadaan politik semasa di tanahair.

Kita ingin mengingatkan rakyat agar tidak terkeliru dengan tindakan yang bermotif politik ini. Perkembangan ini langsung tidak akan menjejaskan kekuatan pemerintahan kerajaan negeri kedah yang di pimpin oleh YB Azizan walaupun kelihatan seolah-olah ada usaha untuk mensabotajnya.

Bagi pengundi di Permatang Pasir jadikanlah peristiwa ini sebagai iktibar.Pilihlah pemimpin yang mempunyai dasar Islam yang mantap dalam perjuangan dserta beramanah. Kerana jika pimpinan dilantik di kalangan mereka yang tidak amanah maka kecelaanlah barangkali kelak kepada yang memberi amanah!


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP