Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Iftar Jama’ie di Rompin

Semalam 29 Ogos - Rombongan Badan Perhubungan Pas Pahang dan seluruh Jawatankuasanya telah menyertai majlis berbuka puasa di Masjid Sungai Puteri , Rompin. Secara kebetulan mesyuarat bulanan mereka diadakan di Rompin dan peluang ini diambil untuk bersama-sama ahli dan jemaah di sini untuk bertanya khabar serta beramah mesra.

Selepas Solat dan berbuka ramai di kalangan mereka yang dijemput untuk mengadakan tazkirah Ramadhan di masjid-masjid di sekitar ini.Pesuruhjaya Dato’ Tuan Ibarahim Tuan Man tidak dapat bersama-sama rombongan ini kerana sedang mengerjakan umrah di Makkah.

Di Majlis ini juga diadakan majlis penyerahan cek manfaat Dana Takwa bernilai RM10.000.00 (sepuluh ribu) kepada seorang pewaris.Penerima pada kali ini ialah puan Zaleha Ahmad dari Keratong 5. Beliau yang telah kehilangan suaminya yang kembali ke Rahmatullah beberapa tahun lalu berterima kasih dengan usaha murni Parti Islam Semalaysia ini.


Lambat lagi ke nak berbuka?


Sila-sila Syeikh!



Ustaz Rosli Jabar mengimami solat berjemaah.






0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP