Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Akhabar percuma sebagai risalah kempen

Lucu ada meluatpun ada apabila melihat petugas BN hanya menggunakan akhbar harian sebagai bahan kempen mereka. Jelas selama ini akhbar ini memang berat sebelah melaporkan keadaan sebenar politik negara. Meluat apabila masih ramai di kalangan ahli Pas sendiri yang masih sudi melaburkan duit setiap hari membeli akhbar pencacai ini.

Semalam seorang petugas Pas diberikan senaskah akhbar harian oleh petugas BN. Mereka sangkakan petugas Pas itu pengundi di DUN Permatang Pasir ini. Tidak ada modal bagi mereka untuk berkempen di sini melainkan peranan luar biasa akhbar dan TV yang sentiasa memburukkan pembangkang di mata rakyat.


Tidak pelik kiranya rakyat di luar Permatang Pasir didedahkan dengan maklumat yang langsung tidak menggambarkan peristiwa sebenar yang berlaku di sini. Jadi nasihat kami kepada penyokong PR untuk mengelakkan anda mengalami masalah tekanan darah tinggi atau jantung hentikan saja membeli akhbar pencacai yang kita tahu tidak bertamadun. Begitu juga lebih baik menonton siaran berita dari web TV harakah atau di saluran yang lebih telus.
2 ramadhan Permatang Pauh.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP