Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Lagi dari Permatang Pasir

Hari ini masuk hari kedua kami di Permatang Pasir.Kedatangan Ramadhan memberikan sedikit kelebihan dan kemenangan moral kepada petugas Pas di sini. Manakan tidak Rasulullah dalam Peristiwa Badar menentang musuh Islam yang ingin melenyapkan pengaruh Islam di atas mukabumi ini juga di bulan Ramadhan. Jadi apalah sangat pada kita yang berjuang dengan hanya menggunakan sedikit masa dan tenaga.

Penat dan letih tidak kelihatan diwajah para muslimat yang bekerja keras. Berpanas dan berhujan tidak melemahkan mereka malah sekali-sekala golongan muslimin pula yang berlari mencari tempat berteduh apabila hujan merintik turun. Tahniah muslimat!

Sementara kedua-dua parti meneruskan kempen masing tidak kelihatan pula keadaan di sini seperti yang digambarkan oleh suratkhabar dan tv pencacai. Suasana aman dan tenang.Keadaan semasa jauh meyebelahi Pas dan PR yang menjalankan kempen dengan penuh etika dan TANPA RASUAH!.

Rata-rata pengundi yang ditemui tidak mengharapkan habuan berbentuk material daripada petugas Pas.
Menarik! Nampaknya kita telah berjaya menimbulkan satu keadaan di mana para pengundi tidak perlu di rasuah untuk menang! Cukup dengan dasar perjuangan yang jelas dan pimpinan yang menunjukkan contoh yang baik.

Hamba Allah yang baik....


jumpa puteri...! ada yang segan silu


time pilihanraya laaa depa nak repair umah rakyat! ...bajet 5 sekali...


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP