Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Bicara admin…!

Tadi sambil membuat sedikit kerja di kedai tiba-tiba penulis di sapa oleh seorang kakak “Dik esok jangan lupa ya pergi ke rumah terbuka Hari Raya ..”…sambil berkerut di dahi saya bertanya “ Di mana?”Tu kat pejabat UMNO Bukit Ibam!…YB pun ada mari,jika nak minta apa-apa boleh la..!”

Kakak seorang tu pun berlalu sambil meninggalkan beberapa keping hand-bil..meninggalkan saya termanggu-manggu memikirkan jamuan ni Raya Puasa ke atau untuk Raya Haji?..Memang dah terfikir nak tanya tadi tapi akal saya menghalangnya.

Bukan main sekarang orang beraya sampai sebulan suntuk!..Tiada hari tanpa raya selama sebulan…tak cukup syawal disambung pula ke zulkaedah!puasa cukupke sebulan?Wallahualam!

Lagi satu kakak tu cakap “jika nak minta apa-apa boleh la..”Maknanya masa macam ni la rakyat yang mengharapkan bantuan mengambil peluang untuk mengajukan apa-apa jua permohonan.Tapi terfikir juga… hanya orang-orang satu lambang saja kah yang berpeluang meminta bantuan dari YB kerana perjumpaan di buat di bilik gerakan parti?

Sebagai YB seharusnya program bertemu rakyat dibuat di tempat umum agar mudah bertemu rakyat kebanyakan tanpa mengira fahaman politik,bangsa atau agama.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP