Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Selamat Hari Lahir Dato' Presiden

Maka genaplah usia presiden Pas Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Awang 61 tahun hari ini.Semakin panjang usia semakin matang dan betah Dato' Seri dengan rencak tari politik negara yang memang individu yang bijak dan berpandangan jauh sahaja mampu mendepaninya.


Usia sama ada tua atau muda bukanlah penghalang untuk terus aktif dan berpadu tenaga dalam dunia politik,apatah lagi politik yang berteraskan Islam.Bagi kami Pemuda Muadzam optimis yang Tuan Guru akan terus memimpin jemaah Pas ini ke mercu kejayaan mengharap Mardhatillah!

Semoga Allah s.w.t mengurniakan kesihatan tubuh badan dan ketahanan mental yang tinggi kepada Tuan Guru dalam berusaha ke arah matlamat yang satu itu.

"Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu selagi mereka sendiri tidak mengubahnya."...lantaran itulah besar harapan kami agar Pas terus mendepani dalam apa jua persepakatan atau gerakerja untuk memenangkan perjuangan rakyat dan Islam!

Salam buat Tok Guru...!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP