Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Berita gempar

Sempena bulan syawal yang diraikan ini Pas cawangan Bandar Muadzam dan Pas Cawangan Desa Teratai berbesar hati untuk mengadakan majilis sambutan Eiudulfitri di Bandar Muadzam.Semalam setelah bermesyuarat pihak kami bersetuju mengadakannya pada 12 oktober ini(ahad) jam 7.30 malam di Markaz Pas Desa Teratai.

Mewakili cawangan-cawangan ini kami Pemuda Muadzam gembira hati menjemput tuan/puan ke majlis jamuan hari raya ini...Makanan yang bakal dihidangkan termasuk nasi dan kuih-muih.(sesiapa yang nak beri sumbangan kuih pun boleh).

* Sambutan pada tarikh 12 hb ini adalah anjuran cawangan dan pada 18 hb(keratong 8) nanti akan diadakan pula sambutan di peringkat kawasan...kami tidak menolak untuk mengadakannya lantaran cadangan dan keinginan masyarakat setempat untuk beramah-mesra sesama penyokong Pas dan perjuangan rakyat malah ramai juga yang menghulurkan berbagai sumbangan.

Semua rakyat disekitar Rompin dijemput ke jamuan terbuka ini.

1 comments:

Ah Win October 9, 2008 at 5:48 PM  

salam..
oh ade makan2 yer hari ahad nih?
td baru jer sembang dgn isteri abg nasir dia kata,yg dia tau majlis nye buat kat keratong 8 (area cikgu mahadhir,kan?)

maaf la,mcm x dpt hadir jer..sebab mlm yg sama,kami kat kuarters belakang desa teratai ni pun ade buat makan2 sempena hari raya nih

ape pun,terima kasih kerana sudi menjemput ye.

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP