Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Pas mendepani perubahan

08.04 minit malam.

Pengarah program karnival cakne rakyat Pas Kawasan Rompin Ustaz Suhaimi bin Hj Ahmad hari ini sewaktu majlis perasmian menegaskan Pas dan Pakatan Rakyat sentiasa menumpukan usaha untuk membawa kesejahteraan kepada rakyat dan juga keamanan negara.

Berbeza dengan umno yang menganjurkan program Juara Rakyat katanya penganjuran Karnival ini bukanlah untuk menyaingi program anjuran umno itu sebaliknya ianya untuk mencerminkan gerakerja Pas selama ini bukanlah untuk kepentingan pihak-pihak tertentu sebaliknya terus turun ke sasaran yakni rakyat yang perlukan perhatian dari pimpinan sepanjang masa dan tidak hanya menjelang pilihanraya.

Menurutnya lagi amanah yang dipikul dibahu bukanlah satu kemuliaan dan sanjung-sanjungan sebaliknya satu tanggungjawab yang wajib dipenuhi oleh setiap pemimpin. Program dua hari ini juga menurutnya sebagai simbol betapa Pas sentiasa terbuka dan mudah didekati oleh segenap lapisan masyarakat.

Jadual seterusnya pada malam ini adalah ceramah umum yang bakal disampaikan kepimpinan Pas Pusat dan pimpinan Pas tempatan.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP