Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Bukan UMNO yang takutkan PAS?

Masih ada suara-suara sumbang yang cuba memancing simpati untuk mendapatkan keuntungan politik. Mengapa UMNO begitu beria-ia untuk berbaik-baik dengan Pas? Adakah kerana melayu? Atau adakah kerana Islam? Jika kerana melayu siapakah yang menafikan pemberian royalti minyak kepada negeri Kelantan ( dulu Terengganu ) yang majoritinya orang melayu? Dan siapa pulakah yang merobohkan petempatan orang miskin melayu di Kampung Baru Plentong di Johor?Siapakah yang menafikan bantuan kepada Sekolah Agama Rakyat satu masa dulu?

‘Sekarang mereka pula yang cuba memegang watak stereotype mereka sebagai pembela bangsa dan agama sedangkan sejarah telah membuktikan kegagalan mereka.’

“ PR tolak kerajaan perpaduan kerana takutkan Anwar”…Sinar 24 jun. Kenyataan itu pula datangnya daripada seorang yang pernah dikenakan tindakan oleh lembaga disiplin mereka sendiri kerana kesalahan RASUAH ( atau lebih manis, politik wang seperti selsema babi yang lebih 'manis' digelar H1N1!? )

Apa yang pastinya sekarang Pas berada dalam keadaan yang amat selesa dalam sejarah politiknya! Umpama si Anak gadis yang cantik wajahnya dan elok perangainya…ramailah yang tergila-gilakannya sehingga lelaki berwajah musang berbulu ayampun ingin mendekatinya!



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP