Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Ucapan Terima kasih dan tahniah Kepada Petugas PAS Kawasan Rompin

Seperti yang telah dijadualkan Kontinjen PAS Pahang telah diminta bertugas di UPU Pasir Panjang dan Bukit Bayas dalam DUN Ladang mengikut format yang ditetapkan oleh Jabatan Pilihanraya PAS Pusat.

Petugas dari PAS Kawasan Rompin telah ditugaskan untuk membantu menjalankan gerakerja pilihanraya kecil P036 Kuala Terengganu bermula dari 01 hingga 06 januari 2009 yang lalu.
Sebahagian petugas telah ditempatkan dibahagian Pentadbiran dan tugas-tugas Khas dan sebahagian lagi menjalankan gerakerja pilihanraya sebagaimana yang dijadualkan.

Sekalung tahniah dan setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada semua petugas dari Kawasan Rompin yang bersedia menginfak diri serta sanggup meninggalkan keluarga serta anak-anak demi menjalankan kewajipan memenangkan PAS dan perjuangan Islam serta Pakatan Rakyat.

Tiada ucapan yang boleh diberikan kepada mereka apabila telah berjaya menjalankan tugas dengan sempurna dan mendapat pujian dari dari Jabatan Pilihanraya PAS negeri Pahang.

Semoga ilmu yang sedia ada , pengalaman serta tunjuk ajar yang telah diterima dari pilihanraya kecil P036 Kuala Terengganu akan dapat dimanfaatkan di tempat sendiri.

Sekali lagi ucapan tahniah dan syabas khusus kepada petugas moga-moga segala usaha dan ikhtiar yang telah kita berikan akan mendapat keredhaan Allah.Allahuakbar!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP