Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Kami dengar dan kami taat.

Penentuan calon Pas yang akan bertanding kerusi P36 Kuala Terengganu masih menjadi tanda tanya bagi kebanyakan kita ahli Pas.Telah terdengar desas-desus bahawa si polan-si polan yang akan bertanding tapi masih belum muktamad selagi Pas Pusat belum membuat keputusan.

Sebenarnya media lebih banyak membuat spekulasi berbanding kebenaran dengan sebab yang tertentu.Barangkali akan ada pihak yang akan cuba melagakan segelintir ahli Pas agar bertelagah sesama sendiri berkenaan calon yang akan diputuskan.Mereka menyangka ahli Pas akan cepat melatah melakukan protes kononnya...mereka silap!

Ahli Pas telah ditarbiyyah dengan semangat perjuangan Islam yang suci dan jiwa mereka lebih cintakan kemenangan Islam berbanding kemenangan kelompok atau individu tertentu.


Bagi kami bang Mat Sabu atau anak tempatan namun jika itu yang diputuskan oleh pimpinan maka itulah keputusannya.Tidak perlulah kita di kalangan ahli sendiri mempertikaikan keputusan itu kerana kadang-kadang kepimpinan atasan(* Yang takut pada Allah dan hari Akhirah) lebih mengetahui strategi dan percaturannya.

Jangan pula dibukakan ruang untuk musuh Islam menyelinap masuk ke hati kita dan berhasad dengki.Semoga Allah sentiasa memberi kekuatan dan pertolongan kepada perjuangan yang suci ini...!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP