Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Edisi Khas

Pemuda Muadzam Shah mengucapkan Selamat Hari Raya Aidulfitri kepada:

1) Duli Yang Mulia Raja Yang DiPertuan Agong Sultan Mizan Zainal Abidin dan Raja Permaisuri Agong serta keluarga...semoga dengan kebijaksanaan pemerintahan Tuanku negara kita akan terus aman dan makmur serta mendapat keberkakatan Allah hendaknya.


2)Dato' Presiden Pas,Mursyidul Am dan Saf-saf kepimpinan yang lain....Dengan ucapan moga-moga tarbiyyah ramadhan sebulan yang kita lalui ini mengikhlas dan memantapkan lagi perjuangan kita dalam menegakkan agama Allah di atas mukabumi ini.


3)Perdana Menteri, Dato' Seri Abdullah Hj Ahmad Badawi...Selamat berAidulfitri Dato'.Dengan ucapan moga sentiasa ceria dan tenang dalam menghadapi pelbagai permasalahan yang melanda kebelakangan ini.Bersabarlah menempuhi segala dugaan.


4)Timbalan PM,Dato' Seri Najib Tun Razak...jika sebulan yang lalu kita telah ditarbiyyah oleh Allah agar menjadi hamba yang taat dan patuh maka di Aidilfitri ini eloklah kita merapatkan kembali ikatan silaturrahim mana-mana yang jauh...selamat hari raya dan tak balik Pekan ke Dato'?

5)Seluruh agensi kerajaan termasuk:

a)Polis DiRaja Malaysia-Dengan ucapan Selamat menjalankan tugas demi agama dan negara.Jalankanlah tugas dengan penuh dedikasi dan komitmen yang tinggi agar negara kita semakin bebas dari jenayah yang kian berleluasa...Selamat Hari Raya...!Raya ni banyak speed trap nih..!


b)Angkatan Tentera Malaysia-Selamat menjaga perbatasan negara dari pencerobohan asing yang tak diundang..Walaupun disaat orang lain merayakan aidulfitri kalian terpaksa bertugas namun itulah bukti sumbangan kita kepada agama dan negara...jangan sedih plak abg skot yer!

Dan lain-lain pihak yang tidak sempat kami sertakan di sini...
Pemuda Muadazm shah dikesempatan ini juga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidulfitri kepada seluruh muslimin dan muslimat dimana jua anda berada.


*Pandu cermat semasa di jalanraya..!

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP