Assalamualaikum ,Pemuda Muadzam Shah bersama dalam menyampaikan info yang bermanafaat,,, terima kasih atas ziarah anda......

Muktamar Agong Pas: Jangan terpedaya dengan permainan media.

Muktamar agong Pas bakal berlangsung jun nanti namun permainan media yang tidak bertanggung jawab telahpun bermula.Bermacam cara digunakan untuk menunjukkan buruknya Pas tidak bebeza dengan parti yang lain.Sementelahnya Pas parti yang memperjuangkan kesyumulan Islam.

Media membentuk satu persepsi kepada satu keadaan isu yang retorik kepada seakan-akan berlaku.Contohnya Team Erdogan, Team Presiden, Team Mursyidul Am dan sebagainya.Inilah buktinya betapa khianat dan bencinya sesetengah pengamal media kepada sebuah gerakan Islam.Mengkritik dan membentes tanpa ada hujah dan dalil!

Kita percaya ahli dan penyokong Pas telah matang dengan permainan politik yang sebegini.Sebarang cubaan untuk melonggarkan ikatan persaudaraan di dalam jemaah ini akan gagal.Seperti selalu!.

Kita menyeru agar pimpinan yang terlibat dengan pemilihan yang bakal berlangsung memikirkan kepentingan berjemaah melebihi kepentingan peribadi.Jangan melakukan sesuatu yang boleh mengundang perpecahan atau bercanggah dengan dasar parti.Pemimpin boleh datang dan pergi tapi parti yang istiqamah dalam memperjuangkan Islam hanya satu,PAS!.

Kepada media yang tidak jemu untuk memecahbelahkan keutuhan Pas dinasihatkan agar berhentilah sahaja.Jangan bazirkan ruang diakhbar anda dengan berita yang boleh dipertikaikan.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP